Hier vindt u meer informatie over garantie en klachten.
Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Poools! Is de aankoop niet zoals verwacht? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele labels kosteloos binnen 14 dagen retourneren, ook een afgeprijsd artikel. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen. Bij retourservice leest u hoe u kunt retourneren en wanneer er kosten berekend worden.
Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het helaas een keer mis gaan, maar dat lossen we graag voor u op. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld, mist u een artikel of heeft u een beschadigd artikel ontvangen? U dient dit dan binnen 48 uur na ontvangst aan ons te melden. Neem contact op met onze klantenservice via info@poools.nl of 0487-597777. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. In geval van een beschadigd artikel hebben we een duidelijke omschrijving van het probleem nodig voorzien van foto's van het beschadigde artikel en van de verpakking waarin u het artikel heeft ontvangen.
Op al onze artikelen krijgt u de wettelijke garantie. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die u hebt als consument. Neem voordat u het artikel retour stuurt altijd eerst contact op met onze klantenservice via info@poools.nl of 0487-597777. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. In geval wij een ondeugdelijk product hebben geleverd, nemen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening. U krijgt dan gratis een goed artikel geleverd indien nog voorradig. Mochten wij u hetzelfde artikel niet meer kunnen leveren, dan zullen we binnen een week contact met u opnemen. U kunt dan aangeven of u uw geld terug wilt of dat u een ander artikel wilt uitzoeken in onze webshop. Dan blijft het reeds betaalde bedrag als tegoed staan en ontvangt u hiervoor een kortingscode die u kunt gebruiken bij uw nieuwe bestelling.
Heeft u een klacht over een artikel of over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail info@poools.nl. We onderzoeken uw klacht en u krijgt binnen een week een inhoudelijke reactie op uw klacht.